Politica de retur
Important:
Legislatia nationala si, în mod similar, legislatia europeana prevad si anumite situatii de exceptie, când dreptul de retragere nu poate fi exercitat de catre consumator. Una dintre acestea o reprezinta contractele la distanta care au ca obiect furnizarea de produse sigilate, a caror desigilare ar ridica probleme de protectie a sanatatii sau igienei.
În aceasta privinta, a intervenit de curând o clarificare din partea Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE), care a pronuntat la data de 27 Martie 2019 o hotarâre în cauza C-681/17 interpretând notiunea de „bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”, exemplu: produsele cosmetice pentru utilizare personala cu termenul de utilizare exprimat printr-o pictograma cu un numar care exprima perioda de utilizare în luni de la prima utilizare.
Efectele retragerii:
În cazul în care Clientul îsi exerciti dreptul de retragere, trebuie sa returneze produsele în aceeasi stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însotit: cutii, etichete, instructiuni/alte documente (daca exista) etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Salon Privee S.R.L. despre intentia de retragere din contract.
Returnam contravaloarea produsului, prin virament bancar, contravaloarea serviciilor suplimentare nu se ramburseaza (comisioane bancare pentru plata prin card online, costuri de transport). Salon Privee S.R.L. poate amâna rambursarea pâna la data la care primeste înapoi produsele. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Dreptul Clientului de a anula un contract se aplica numai produselor care sunt returnate în aceeasi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nici o rambursare daca produsul a fost folosit, desigilat (testarea sau folosirea produsului, acesta intrând în perioada de expirare), daca nu este în aceeasi conditie în care a fost livrat sau daca este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamna ca produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate si corespund cerintelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate catre Salon Privee S.R.L. si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de catre client, toate verificarile se vor face în prezenta firmei de curierat de catre Client si Salon Privee S.R.L.”